torsdag 1. november 2012

Jeg skal på bloggtreff,jeg skal på bloggtreff

Snart er det tid for det store bloggtreffet,Førjulkos på moi og jeg er så heldig å få lov til å være med.

Det er damen bak bloggen fabelaktige ,hun er bare helt utrolig.Alt hun har fått til.Skal bli kjekt å hilse på alle sammen selv om jeg også gruer meg veeeeeeeeldig også.....


Bildene er lånt av Maia


 

 
Det er utrolig flotte ting som er i goodiebagen og ting til utlodning,men det er selve bloggtreffet jeg gleder meg til ,det å få treffe damene bak bloggene og få satt ett ansikt bak,jeg er helt håpløs når det gjelder navn,så det behøver jeg ikke engang å prøve på å huske.hehe.
 
Fram til da, ha en strålende dag.så snakkes vi på Lørdag.
 
 
Klemmer  hege

6 kommentarer:

  1. Vi skal ha det kjempegøy!!! :)

    Vi sees,

    Vicky
    ny følger ;)

    SvarSlett
  2. Dette skal bli fantastisk kjekt!
    Gleder meg til å treffe igjen deg og alle de andre bloggerne:-)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så koselig dere kommer til og få det.

    Ha en fin noveber dag.

    Hilsen Lisbeth ;)

    SvarSlett
  4. Ikkje noko å grua seg for, Hege :) Det blir så bra! Me er jo så glade alle for at me får vera med, så det blir nok strålande positivitet over heile linja tenker eg.

    Klem Eli

    SvarSlett
  5. Blir hyggelig å hilse på alle! :-)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. Så gøy at du også skal bli med!!!
    Godt at det er noen kjente fjes blandt de maaaaaange som jeg ikke kjenner.
    Regner med det blir mye inspirasjon å hente på Moi.
    Sees i morra!
    Forresten, skal du gå på bussen på Ålgård? Jeg håpte kanskje at den kunne stoppe ved Ålgårdsbua. Da slipper vi å dra til Sandnes først.
    Klem Marit

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.