fredag 3. februar 2012

nytt kjøleskap og frys

Det har blitt lite gjort i huset de siste uken,med 3 syke barn,så har tiden bare ikke strekt til.

Kjøkkenet skulle ha blitt pusset opp for lenge siden ,men alt er liksom blitt satt litt på vent,men litt nytt har kommet ,noe jeg har ventet lenge på, nemlig nytt kjøleskap og fryseboks,har lenge ønsket fryseboks/skap på kjøkkenet,så jeg slapp å gå ned i kjelleren,jepp latskapen lenge leve,hehe.


Og endelig har drømmen gått i oppfyllelse,så nå skal det settes skikkelig på plass og tas i bruk.
Gleder meg .

og så må man ha litt inspirasjon i hverdagen.




Ha en flott Helg.

Klemmer
Hege

1 kommentar:

  1. Gratulerer med nytt skap.det var fint.ja det er greit å slippe å gå ned ikjelleren ,det er lettere å ha det oppe.Vi har satt fryseboksen til e nede i gangen min,å det er sååå mye lettere å hente ting. ha en fin dag Klem.

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.