mandag 24. oktober 2011

Enda en bursdag som er over

Tenk at jeg ble 41 år på lørdag,skal si dagene forsvinner fort fortiden,men det gjør ingenting,livet blir bare rikere og rikere,på opplevelser og kreative krumspring.

Og 41 er bare ett tall,om det er aldersrynker eller andre skavanker så bryr jeg meg veldig lite om akkurratt det.

Det viktigste er jo at man får oppleve glede ved å leve og å ha noen rundt seg,enten om det er venner,famile ,egen familie eller oppleve at livet er en opplevelse som bør nytes i små og store doser.

Livet er til for å nytes her og nå,det er så rikt og har så mye å tilby,bare man våger å tørre å følge sine drømmer,og ønsker,tørre å være litt anderledes,men samtidig litt lik.


Og livet er hva man gjør det til,(Prinsesse elin er utrolig flink på dette området,hun er helt enestående til å være positiv,tror jeg sjelden har møt noen som er like positv som henne hele tiden,og så inspirerende.)noe som jeg selv har glemt en stund,men nå begynner jeg på nytt og gleder meg virkelig til hva livet har å by på.


Det er så mange flotte bloggere at jeg blir helt målløs,jeg kunne ha nevnt i fleng,men jeg tror det hadde tatt hele natten,så jeg får heller bare fortsette med å titte innom blogger og prøve å legge igjen en hilsen og en kommentar,det er ikke så mye som skal til.

I gave fikk jeg mange flotte presanger,som jeg kommer til å ha glede av i mange år fremover.


gave fra min sønn på 6 år


fra mine døtre,så jeg kunne ha håndarbeid i og til å male på.


og fra min mann,hvitmal zink fat og mange flotte bånd,som kommer godt med nå til juleaktiviteter.

Ha en flott mandagskveld og nyt livet.

Det er aldri forsent å følge drømmer.

klemmer Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.