tirsdag 25. oktober 2011

aaaaaaaaarg:datahjelp søkes

Er det noen av dere fantastiske bloggere som kan gi meg noen tips på hva jeg kan gjøre når jeg får opp denne meldingen hver gang jeg skal åpne en link som noen har sent i en mail ikke vedlegg med link i selv mailen,har prøvd det meste,men aaaaaaaaaaaaaarg,skulle ikke tro at en åring kunne gjøre så mye skade på så kort tid.hmmmmmmmmmmmm

Men det står altså:"Operasjonen ble avbrutt pga begrensninger som er definert for denne datamaskinen,kontakt systemansvarlig"

Hva har hun trykt på,det må gudene vite,for jeg har ,helt til nå kunne åpne linker til sider som er blitt sent til meg.

håper virkelig noen kan hjelpe,blir snart hysterisk.

ha en god natt

klemmer hege

6 kommentarer:

  1. Prøv å gå inn på systeminstilling å se om det er noe du kan gjøre der.
    Kanskje lurt å få noen som har litt peiling på pc til å gjøre det.
    Har akkurar styra noe fryktelig med min pc, men endte opp med å ringe broren min til slutt :o))
    Håper det ordner seg
    Ha en fin dag
    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Hei og takk for koselig kommentar på bloggen min. Og velkommen som følger :)
    Så irriterende med datatrøbbel.
    Kanskje du kunne prøve å tilbakestille til en dato før dette skjedde ?
    Da går du inn i kontrollpanelet på PC`en din og følger instruksene for tilbakestillung der. Lykke til !
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  3. Tilbakestilling, ja ;)

    SvarSlett
  4. Hei igjen.
    Bare innom som snarest for å si at vannet heg har fotografert er Tengeldalsvannet mellom Sandnes og Lauvvik :)
    Ha en fin dag.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  5. Kan ikke hjelpe deg med data problemene dine. Lykke til og God Helg! Takk for hyggelig kommentar på bloggen min!

    SvarSlett
  6. Hei .Du kan jo ta kontakt med Torbjørn (min data hjelper) han er veldig billig å flink.Gi beskjed på sms å jeg gir deg tlf,nr.Eller prøv.Trykk på kontrollpanell,trykk på handlingssenter, trykk på gjenopprett til et tidligere tidspunkt. Lykke til.Klem

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.