onsdag 16. mars 2011

Møt fjellreven Rappo

Har du lyst til å møte fjellreven Rappo,den er ikke farlig,men liker seg godt i blomsterengen,der den kan ligge og kose seg på varme sol dager.

Måtte bare prøve meg på å sy litt,(skal jo på sy kurs med helle og da er det kanskje litt greitt å ha sydd litt først i hvert fall) inni mellom grunning og første strøk på tingene jeg skal male.

 Som du ser er den veldig snill,mangler litt,ett øye ,noen klær,men den nye eieren,hadde ikke mye lyst til å låne den bort til fotografering eller tålmodighet til å vente til den var helt ferdig.hihi

Egentlig hadde jeg tenkt å beholde den selv,til inspirasjons på arbeidsbordet mitt,siden dette er den første tingen jeg noen gang har sydd,men ei lita jente på 2,hadde andre planer,he,he

Og så har jeg fått bestilling på 2 til,en helt likt,og en som ikke er sååååååååååååååå jentete.og teppe til reven.

Så jeg må nok ta meg en tur til min mor,så jeg får sydd 2 til,ganske fort,..............................kanskje i morgen?hehe.

Ha en flott solrik ettermiddag.

Klemmer

Hege.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.