torsdag 17. mars 2011

Første strøk

Er det bare hos meg at ting tar tid,skal bare gjøre 1000 andre ting samtidig,det dukker opp nye ideer hele tiden som må prøves og gjøres med engang.tror jeg må gjøre som prinsesse elin,og heller skrive de ned,så sette de ut i live og lage og prøve  ut nye ideer.

For det er helt utrolig hvor fort tiden går,jeg tror jeg lider av
 Albert åbergsyndrom."jeg skal bare"

Men jeg har faktisk fått tatt første strøk,samtidig som jeg  lærer å sy ,og maler,lager hyttebok og hytte oppskriftbok og lærer å hekle/strikke osv,hehe
Jeg sa jo at jeg holdt på med 1000 ting med engang,hehe


men  ikveld skal jeg ,(håper jeg)male andre strøk og få malt dørene på skapet.

(også må jeg prøve å finne ut hvorfor symaskinen min ikke vil sy,aaaegh.hvis ikke blir den ikke sykurs mes helle for meg.)


Snakkes Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.