søndag 20. februar 2011

Gamle bilder2

Tenk å glemme at jeg hadde kjøpt gamle fotografier på antikkmessen på figgjo,tror jeg begynner å bli litt senil,hihi




Jeg får visst aldri nok av slike gamle bilder,så mange oppleveser og historier de har og fortelle,hva gjorde de,hva tenkte de på og hvorfor tok disse menneskene akkurat dette bilde,er de venner,venninner,familie,kjærester. ja spørsmålene er mange.

Er det bilder til familien,har de tradisjoner og har de sammenkomster som skaper hyggelige minner når de  blir gamle.
Selv savner jeg familietradisjoner og det å være en del av en tradisjon som du kan føre videre til dine barn og barnebarn(når den tid kommer)og være inkludert i en familie og gjøre ting i sammen.

Tror også at dette skal bli ett av minne mål for dette året, å få en ny familie og nye kreative venninner(alle mine venninner har flyttet tilbake til østlandet,og egen familie har jeg lite eller ingen kontakt med,vi passer liksom ikke sammen.)

Men uansett så gjør slike gamle bilder meg glad,og masse inspirasjoner,nei,nå må jeg gå å legge noen barn,

ha en flott kveld
klemmer

Hege.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.