lørdag 19. februar 2011

Antikkmessen,figgjo

Endelig fikk jeg tid til å ta en tur på en slik messe,og det var utrolig kjekt,mange flotte gamle skatter,og mye jeg kunne ha tenkt meg.

Det er helt utrolig hvor mye det er å se og hvor mange kjente man treffer på en slik messe.

et lite utvalg av hva man kunne se.




skulle gjerne hatt en slik hest,liker veldig godt slike ting

                                              tenk om jeg kunne hatt slike flotte klær.

                                         er også veldig glad i bonde romantiske møbler.


Og selvfølgelig ble det med noe hjem.
                                        gamle bånd,saks og en pyntekrave og en paiform.



bibel fra1899
Inni den gamle bibelen


enda en bibel fra 1819 og salmebok fra 1854

Jeg hadde tenkt å lage noe av sidene i disse bøkene,men jeg har ikke hjerte til det,så de får bli pynt,

fikk også med meg 4 damaskduker hjem,disse har jeg tenkt til å lage dufteposer,lysposer og små brikker av.

Håper at neste gang jeg får tid til å gå på messen at jeg får med meg mer av tingene(ikke kjøpe),følte jeg bare fikk sett halvparten,det var så mye flott,og jeg som eeeeeeeeeeeeelsker gamle ting,
det er en ting jeg angrer på og det var at jeg ikke kjøpt med meg et av jesusbildene jeg så,men  jeg glemte det i farten.
Skulle bare ta en runde først for å se hva som fantes av gamle fantastiske ting,
hm,hm.bedre lykke neste gang.

Ha en flott kveld

Klemmer
Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.