søndag 2. januar 2022

Nytt år og nye muligheter

 Da har vi begynt på ett nyttår, ett nyttår med mange muligheter og nye sjansjer.  Hva 2022 vil bringe ja det er det ingen som vet,men en ting er sikkert vi kan fylle året med å utvikle oss og kreativiteten vår og det å være medmenneske ,være sammen med familien,venner og nye bekjente. Ta vare på seg selv og de rundt oss.



Min plan er å strekke meg mot stjernene og virkelig satse mer på kreative prosjekter og håndarbeid og lære nye ting. så håper jeg  at pandemien ikke setter stopper for noen av tankene og drømmene som gjør at jeg ikke kan reise rundt og bli kjent med nye mennesker og lære meg nye ting.

Det er så mye jeg kunne tenkt meg å lære og mennesker jeg håper på å treffe både kjente og ukjente,det er så mange rundt omkring i dette land som har så masse kunnskap og erfaringer innen håndarbeid som jeg kunne tenkt å lære meg mer om og høre mer om.

Kanskje er det nettopp deg jeg blir kjent med i året 2022 og i årene fremover,det hadde vært en opplevelse,det er så mye man kan lære av hverandre og det er så utrolig spennende å bli kjent med nye mennesker,og samtidig holde de man har i livet nær slik at man får en rikere hverdag.

Og kanskje er nettopp 2022 året hvor man får nye bekjentskap slik at man ikke trenger å være alene for de som ikke har noen. Jeg tror flere av oss har plass til noen flere venner som man kan møte og treffes enten for en kopp kaffe eller kopp te eller en telefonsamtale.

Derfor kommer jeg til å åpne dørene til mitt verkested ,slik at vi kan ha ett fast møtested, foreløpig 1 dag i uken,tid og når kommer jeg tilbake til.


Frem til det,ta vare på deg selv og de du er glad i.kanskje ser du noen som er alene og føler seg ensom, snu deg  og si HEI.


                     Klem Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.