mandag 22. april 2013

TID FOR TE


Dagen her hjemme startet med Syke barn og spya,eneste positive med syke barn, er at man kan sitte ned å ha en litt senere frokost,og faktisk sitt å spise og ta  5 minutters pause,uten å måtte løpe av gårde for å rekke skole og andre ting som skulle ha vært gjort.

 
Tea from Denmark with love,hehe,teen er kjøpt i Danmark på ferie,kjøpte teen ,ene og alene fordi jeg liket innpakningen på den.
 
Tror det var 5 forskjellige og hver av pakkene innholdt 4x5 forskjellige teer.

 

 
 Boksen skal brukes som mal etter på.flott til å gi i gave,med hjemmelaget snop oppi.

 
                                                           ( Frokost med lånt kopp idag.)

Nei nå tror jeg jammen pausen min er over igjen,pliktene kaller.

Ha en strålende mandag.

Klem

Hege

2 kommentarer:

  1. Syke barn, off..god bedring til alle mann alle! :)

    SvarSlett
  2. Uff ikke moro med syke barn!
    God bedring..

    Kos deg med en kopp te og god frokost i stillhet mens du kan :)

    Ha en finfin uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.