mandag 18. juni 2012

sol,sol kom til meg

Tenk nå er det bare to dager igjen på skolen for barna,så er det sommerferie,siden vi ikke lengre har noen hytta å dra til skal vi tilbringe sommeren hjemme,med unntak av noen utflukter rundt omkring.


Herlig gleder meg virkelig til å få ladet opp batteriene igjen,bare sitte ute i solen og nyte varmen,kose oss med masse jordbær og is,


og bare ha late dager ,innimellom rydding og kasting av ting som bare har blitt liggende å ta opp plassen.


Tenk å sitte ute hele dagene og bare nyte solen,mens ungene plasker i vannbassenget,ikke det at vi har et stort svømmebasseng,du vet,ett slikt lite som man blåser opp,og fyller opp med noen bøtter med vann.hehe,helt passe,da slipper jeg å slite med bøttebæring i ferien,hehe.


Nei jeg må innrømme at jeg liker godt å sitte ute og nyte solen,det lader virkelig opp batteriene og energien,det må jeg si,bare sitte der å bli brun,lese bøker jeg ikke har hatt tid til å lese,høy nytelse faktor...................

Hele sommeren har jeg tenkt å sitte på terrassen,for det er jo sol hele tiden,iallfall i min verden,så hvis du kjører forbi min terrasse en regnfulldag og ser meg sitte der i regntøy og paraply,så er det bare meg som sitter der og nyter solen.(kanskje på tide å oppsøke profesjonell hjelp,hehe)For det er jo sommer,endelig sommer,og det er jo bare 4 dager til,så snur solen,man må nyte det mens man kan.

Ikke det at jeg ikke liker vinter og snø,for det elske jeg også,men det er liksom litt bedre på sommeren ,da kan man bruke litt mindre tid på å kle på seg for å slippe å fryse.


Og nå så jeg også at jeg snart har 10000 besøkende,wow ,helt utrolig at så mange har tittet innom,det er utrolig kjekt at noen har funnet veien til meg,det hadde jeg aldri ventet,så da er det vel på tide med en liten give away,kommer tilbake til den om en liten stund.

Ha en strålende solskinns dag.


klemmer
hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.