lørdag 18. februar 2012

En tunika begynner å ta form

Det har gått mye lengre en jeg hadde håpet på å sy en tunika,men med masse sykdom og fram og tilbake til sykhuset,har det tatt utrolig lang tid,men nå begynner den å bli ferdig,mangler noen små ting,så er den ferdig,


Har fått klippet ut buksen også,håper at jeg kan begynne på den i kveld.



En ting er sikkert det er godt det er vinterferie,da skal det bli gjort unna en del som ikke har vært tid til i det siste,og bare kose oss,uansett om regnet høljer ned her på Ålgård og snøen forsvinner.

 Har til og med fått lagd nytt trekk til sy maskinen(etter ett lite uhell,fra en 3 åring med saks,hehe,som klippet i stykker det gamle plasttrekket.hehe.)

Litt dårlig bilder,men her står jeg og venter på at kursleder skal komme å slippe oss inn.

Ønsker alle en flott lørdag.
Klemmer hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.