søndag 1. januar 2012

Nytt år-365 dager

Først vil jeg få takke alle her inne i blogglandia for det gamle og for all inspirasjon og kreative ideer jeg har fått,og som er planlagt å gjennomføre.


Og ikke minst alle ideer som har kommet ved å se på alle de fantastiske bloggene som er her i blogglandia og gleden er ekstra stor når man kommer over nye og inspirerende blogger .

Den siste tiden har jeg ikke vært så veldig aktiv,eller lagt igjen kommentarer eller hilsener,men dette året er året hvor drømmer og ønsker blir oppfylte,og  hvor jeg skal bli flinkere til nettopp dette,å legge igjen en liten kommentar og hilsen.

Det er ett nytt år,med nye muligheter,nye kreative ideer og krumspring.og ikke minst ett område hvor det er stor forbedringspotensialle på er interiørsiden, interessen som har kommet eller blitt større etter jeg har begynt å blogge.

Lurer på når det blir en konkurranse for Norges mest katastrofale hus,her råder total kaos,jeg har aldri nyttårsforsett for de klarer jeg aldri å holde,men i år har jeg ett og det er å pusse opp hele huset,både innvendig og utvendig.(Så får sykdom være sykdom)


Siden det er totalt kaos her, så er dagens  bilder lånt fra Bonytt.trenger litt inspirasjon nå i begynnelsen av året.




Ett slikt drivhus vil jeg også ha i min hage,tenk på alle sommerdager og sene høstkvelder,sammen med gode venner og familien,man kan kose seg med her inne,hmmmmmmm drømmer.


Ha en god første nyttårsdag.

klemmer hege

1 kommentar:

  1. Heisann:)
    Et riktig GODT NYTT ÅR til deg og dine kjære!:)
    Så flotte og inspirerende bilder du viser:)

    Ønsker deg en flott ny uke:)
    Klem Marianne

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.