torsdag 5. januar 2012

ferdig med julen

I dag forsvant resten av julen,juletreet ble ribbet og "kastet"ut i hagen.



Det skal bli godt å få noen andre farger inni huset,selv om jeg liker rødt veldig godt,blir jeg etter en stund veldig lei denne fargen.


Har litt julelys igjen å brenne ,men må nok ut en tur å kjøpe noen nye lys og nye planter,få litt vårfølelse,slik at jeg kan ta fatt på vårklargjøring og planlegging av gårdsplass og hage.

Håper virkelig at våren er finere en vinteren,med bare regn og stormer.Hmmmmmmmm.tror ikke regntøyet har blitt skikkelig tørt de siste årene,bare konstant våt både utvendig og innvendig.Hehe.

Men men akkurat nå planlegger jeg stort salg på den andre bloggen min,kommer tilbake til dette når jeg er ferdig med planleggingen av hva som skal selges ut til under innkjøpspris.

Inntil da ha en flott torsdagskveld.

klemmer Hege

2 kommentarer:

  1. Idag har jag plockat bort det mesta av julen och julgranen kastades ut. Nu får jag väl dammsuga barr ända tills midsommarafton=)

    Vilken fin blogg du har!!!

    Ha en fin trettonhelg!
    Klem,
    Regina

    SvarSlett
  2. Hei.Jeg har også fått pakket bort julenisser å treet .Litt tomt ble det, men det går fort over. Greit å finne frem det gamle igjen.Håper vi snart kan ha en hobbykveld igjen.Ha en fin fin dag klem.

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.