fredag 23. desember 2011

o du helliga lillejuledag eller aften.

Lille julaften,som tiden har gått,imorgen er den STORE dagen og jeg gleder meg like mye som ungene.



Men jeg kan med hånden på hjerte si,Hjeeeeeeeeeeeelp jeg er ikke ferdig,det er kun julegaver og juletre som er ferdig,huset er i tilstand kaos etter jordskjelv har rammet.




Har hatt til tider ett snev av panikk,over alt jeg ikke har fått gjort og skulle ha gjort,men fant ut igår at julen får bare kom,den kommer jo uansett,og det er en herlig følelse.


Så får det se ut slik det gjør og heller ta igjen det tapte i mellom jul og nyttår,det har vært utrolig mye sykdom i det siste, har  slitt med helsen i det siste.





Og på mandagen som var ble min mor lagt inn på sykhus for operasjon,hun hadde fått kreft som var ondartet og da de åpnet fant de ut at det hadde spredd seg,til og med til lymfeknutene og fant flere kuler,så håper hun får perm i dag,så hun kan feire jul hjemme.
Så det har liksom satt litt demper på julefølelsen i år,men ,men man kan ikke ta sorgene på forskudd.

 Uansett resten av dagen,skal brukes til å få litt unna i huset,lage noe julekos,og bare kose oss,det er bare herlig å ha  ungene hjemme,da har vi tid til litt ekstra kos og late dager.

Ha en flott lille julaften.

Klemmer hege

1 kommentar:

  1. Hei jenta mi.Nå er jeg hjemme igjen.Er oppegående og i fin form.Skal til kontrol den 12 jan,så imellomtiden får vi kose oss så godt vi kan. ha en fin fin jul og en stooor juleklem fra meg.glade i dere.Vi snakkes.

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.