onsdag 16. november 2011

AAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaargggggg




Hva er det som skjer,ikke får jeg lagt til nye følgere eller blogger som jeg følger.
Og så har "telleren"over hvor mange som har vært på besøk borte,på begge bloggene og ikke får jeg lastet opp bilder skikkelig heller .

Aaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrggggggggggggggg.

Jeg tror min pc ligger snart på bunnen av litlehølen,(vannet rett utenfor hagen min)så kan data være data,og mailproblemer ,og andre dataproblemer er da ute av verden.

Jepp det er like før.

ha en flott kveld.

Klemmer

Hege

1 kommentar:

  1. Kjære du! Sikke en masse å styre med... nå prøvde eg og å legge en kommentar, men det ville den heller ikke... prøver nå igjen...
    Trenger din mailadr til å sende den veiledning på stoff-rosetter? Min er: helleslente@hotmail.com

    Masser av klemmer

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.