torsdag 9. juni 2011

Takk

Jeg ville bare si Takk Til alle som leser bloggen,takk for alle hyggelige tilbake meldinger både på bloggen og på mail,Tusen takk
Det er så kjekt med alle tilbakemeldingene,så igjen tusen takk.


I dag har jeg vært ute å lukket i bedet
og prøvd å rake på plass steinene som ligger ute på veien på plass igjen,men det er litt av en jobb,siden det er grusvei,så er det veeeeldig populært å kjøre fort i svingen,så man kan spinne litt,det som ikke er så kjekt er alt støvet som kommer inn,da er det jo godt at jeg ikke har støv på hjernen,hehe,og kan nyte solen mens vi har den,og gjøre helt andre ting som feks luke ,sitte på trappa,klippe i stoff,ja sånne nyttige ting altså.
disse er en del av noen poser jeg skal sy.kjekt med restestoffer,det er lommene på posene.

Men nå skal jeg surfe litt og se om jeg finner noen leverandører på stoffer,som jeg kan importere,(og kanskje selge litt også)så min sønn kan få seg noen klær,han kan bruke,uten å bruke tonn med kremer og medisiner for klær han er allergisk mot først.

Tips mottas med stor Takk
klemmer Hege

2 kommentarer:

  1. Så trivlig å se deg blogge igjen ,har savnet deg,Det er jo så fint vær ,så det er kjekt å jobbe ute nå.Fine poser du skal sy deg,jeg holder på ute å setter opp skjermgjerdet ut mot veien,så det blir liten til til min blogg.Kommer sterkere igjen Ha en fin pinse Klem.

    SvarSlett
  2. Du har en koselig og fin blogg Hege.
    Håper du får en flott pinse. Klem fra Elin:)

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.