fredag 17. juni 2011

Endelig helg igjen

Da er alle avslutninger over og vi har storkost oss på alle sammen,men nå begynner jeg virkelig å bli lei av pølser.
vi har til og med prøvd temperaturen på badevannet,brrrrrrrrrrrr,ikke varmt nok for meg ,men det ser ikke ut som det plager barna,de storkoste seg,men kom til slutt ut av vannet da det begynte å regne og blåse mye..

Nå venter vi virkelig på solen og at det kan bli litt varmere i været.og mens vi venter så skal jeg lage pizzabunn,for i kveld skal vi kose oss med hjemmelagd pizza.

Og nyte at det er helg og at i helgen er det "Ålgård på håve",så da blir det en tur rundt for å se på gode tilbud og besøke standen til flittigefruer.De damene er kjempe flinke.

Så kanskje vi snakkes,ha en flott fredag.

Klemmer Hege

1 kommentar:

  1. Ja det kan nok bli litt formye pølser iblant,da er det kjekt med piza,det er også en favoritt blant barna.Har prøvd å vasse litt selv,men det er ikke varmt nok for meg heller,men hunden syntes det var geit med en dukkert.ha en fin fin helg.klem.

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.