torsdag 19. mai 2011

Siste kurs ferdig.

Da har jeg endelig blitt ferdig med siste kjolen vi skulle sy på kurset med helle.


 og skal si jeg hadde litt vel mye problemer med å få til denne,egentlig lette sommerkjolen,hehe,men det er jo utrolig kjekt med utfordringer,så det eneste som mangler er 2 knapper bak i nakken og blomsten som skal pynte opp kjolen fremme,den er også snart ferdig lagd.

Hun som skal ha den er iallefall kjempe glad,har ikke helt tid til å vente på at den skal bli helt ferdig,akkurrat som den første kjolen jeg sydde til henne.

Hun bare elsker å gå i denne kjolen og vil helst sove i den også,så ja jeg er veldig stolt av meg selv,hihi.

Trodde jeg skulle legge symaskinen på hylla etter siste kurs,men man kan jo ikke gi opp så lett,og min sønn trenger jo også klær han kan bruke,så det er bare å stå på.

Eneste som gjenstår før jeg kan sy klær til han er å finne stoffer han ikke regarer på,siden han reagerer på alt syntetisk,polyster og fiber,og alt som er kunstig,det er litt av en jobb å finne klær til han i butikken,som han ikke reagerer på og som ikke er satt inn med ekstra farge for å holde litt lengere og som er sydd med bomullsstråd.hmmmmmmmmmmm.

Tror jeg må begynne å impotere selv,må bare finne ut hvorfra og fra hvem.det blir kanskje litt billigere i lengden,hehe.

Tips mottas med stoooooooooor takk.

Ha en flott kveld videre.

Hege

1 kommentar:

  1. Ja du kan jo sy, kjolene ble kjempe fine.Ha en fin dag,snakkes.Klem.

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.