onsdag 11. mai 2011

Enda en flott dag

Solen skinner og det er  godt å vite at det går mot enda varmere vær, slike dager  er for å nytes,dessverre går det utover mine nokså dårlige husmorevner fra før.hehe,men det gjør ingenting så lenge solen skinner,det er  noen skyer som truer med å ødelegge dagen,men det gjør ingenting om det blir regn til kvelden,da er det forberedelser til selskaper ,min eldste datter er 9 år på lørdag og planlegging 17 mai.

Men før det så er det grilling og dessert vil være en bolle med jordbær


mmm herligt.gleder meg en hel haug,så blir det kakebaking til i morgen ,da  er det barneselskap med jentene i klassen og i år skal hun feire dagen på eventyrland.

Men nå er det først forberedelser til grilling.

ha en flott dag videre.

klemmer Hege

2 kommentarer:

  1. Hei! Lenge siden jeg har vært hos deg nå. Så deilig med fint vær. Grilling det er deilig også den desserten, da. Den ser iallefall god ut, fikk lyst på det jeg også, men vi har ikke det.
    Jeg leste litt av de andre innlegga dine, vi kjørte forbi kongeparken i helga og det var en del russ der, ja.
    Jeg syntes du har en fin blogg jeg. Jeg har egentlig begynt å kalle min blogg for en hverdagsblogg, for jeg blogger ikke lenger sånn som jeg trodde jeg kom til å blogge.
    Man må bare blogge om det som opptar oss og så for andre blogge om det de vil. Så gjør vi som vi vil. Stå på å kos deg med blogginga. Klem

    SvarSlett
  2. Ja det er kos med grilling,jeg har ikke hatt tid til det ennå,men det blir nok grilling her også snart.Holder på med å pusse opp i stua, så det er nok å henge fingra i. Ha en fin dag klem

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.