søndag 20. mars 2011

Forberedelser til sykurs

Ja i morgen skal jeg på sykurs med helle og da måtte jeg jo være litt forberedt,hadde vært dumt om jeg måtte brukt hele kvelden på å lære meg hvordan jeg brukte symaskinen.




Så i dag har jeg prøvd meg litt på symaskinen,

Det  var så kjekt,min mor og søster kom på besøk og hadde med seg symaskinen,(har vært på besøk hos de 2ganger for å lære litt om søm,og da sydde jeg 2 rever.kjempe kjekt)så da kunne vi sitte i sammen å sy,(,de kan sy,min søster har sømutdannelse,men jeg  har liten eller ingen kontakt med de egentlig,så derfor må jeg lære å sy av meg selv og ta noen kurser).


bamsemønster  fikk jeg av min søster,den ble kjempe populær,bare synd at jeg ikke klarte å sy fort nok i følge mine barn,den skulle være ferdig, .altså med engang jeg begynte på den,hihi.
Og ingen har heller tålmodighet,til at alt skal gjøres ferdig,før det skal lekes med og prøves ut,det er jo veldig kjekt at de liker det jeg lager.så det kommer nok til å bli mer av slike små prosjekter og andre kreative sysler.

Og imorgen skal jeg lære å sy barneklær.ÅÅÅååååååååååååå som jeg gleder meg til å lære å sy klær.
Det skal bli kjekt å kunne lage egen kreasjoner,har jo noen ideer som helt sikkert kommer til å bli prøvd ut etterhvert,hehe.

Men nå er det sengetid.natti natt,

Hege


2 kommentarer:

  1. så koselig å vere på sykurs ;)

    smil fra monika

    SvarSlett
  2. Hei igjen, Hege :-) det var SÅ koselig igår, selvom jeg ikke selv syr, ha ha - og du har sansen for det - det ku jeg straks se. Selvom du kanskje ikke selv tror det...
    Gleder meg allerede til å se deg neste gang! Skal ta med oppskrift på kake :-)
    Ha en kjempefin uke!
    Masser av klemmer

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.