mandag 14. mars 2011

En gave fra svigermor

                         I går  fikk jeg denne flotte kurven av svigermor
Jeg har lenge ønsket meg en slik,men med lokk på,men denne fungerer like godt til å ha restegarn i.så nå slipper det å ligge restegarn i en krok på stuen,hehe eller under sofaen(og samle støv,kremt.kremt)eller på bordet og tar opp plassen for andre ting.

Det er en del restegarn og garn rundt omkring i huset,som skal få seg en ny plass,men først må det gjøres klar til å få orden i sakene.

Skal lage meg noen garnskap og legge garn etter farge.det blir så mye lettere en å ta frem all hver gang jeg trenger en farge som matcher eller andre farger.

Men først er det rom til unga,som skal pusses opp.

Jeg arvet en retro sypuff etter min bestemor,den er jeg veldig glad i selv om det ikke er så lekker og min mann har veeeeeeeeeeeeeldig lyst til å kaste den,men det kommer ikke på tale
Under lokket så er det stor oppbevaringsplass,foreløpig er det garn her,men de skal vekk etter hvert.og inn med syrelaterte produkter,(det er i allefall planen,hihi)


Men før jeg gjør noen ting,skal jeg rydde bort resten etter selskapet i går.Og så skal jeg til sandnes og levere bilen til Eu kontroll.

Ha en flott ettermiddag.

klemmer

Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.