tirsdag 8. februar 2011

dagene flyr av sted

Skal si dagene flyr av sted,Jeg føler av og til at dagene ikke helt strekker til,Det er så utrolig mye jeg skulle ha gjort,men som blir satt på vent.



 Nå er det snart tid igjen for helge vaskingen,selv om jeg av og til lurer på hvorfor jeg "gidder"bare jeg snur meg rundt for å rydde eller vaske enn annen plass og snur meg rundt igjen,så ser det likt ut som før jeg begynte og av og til enda verre,
(kan begynne å lure på hvordan jeg vasker,hihi;

til og med snuskebassa har fått en plass i stua,men den vil nok forsvinne,når rommet til minste jenta er ferdig.




Nei, nå må jeg gå å vaske noen gulv,før jeg skal ut å hente noe jeg har bestilt fra stoff og stil.

Snakkes

Klemmer Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.