tirsdag 18. januar 2011

Noen venter på solfylte dager.

Jeg elsker snø og vinter,og synes godt at vi kunne fått snøen tilbake,da slapp jeg å ha huset fylt med sølepytt spor inn over alt i huset.

Men jeg tror at jeg snart er den eneste som savner snøen,

ja ,jeg tar små hint i hverdagen,som dette,hihi,når de kommer rullende inn i stua og klaaaaaaaarer ikke å vente helt til det blir varmt og mulighet for å stå på disse. 

Men jeg forstår dem godt det er kjekkere når det er opphold og man kan holde seg tørr(selv om man kan jo dusje ute når det regner,gjør jo ingenting om det er kaldt,man bare løper inn,ikke sant mamma;det er en smart sønn jeg har,hih)


Jeg skal innrømme at jeg gleder meg til å begynne i hagen


 og i gårdsrommet,

håper vi får en flott vår ,slik at vi kan begynne å gjøre klar til sommer aktiviteter i hagen.

Til da skal jeg plante litt og lage ting som vi kan sette ut til pynt.

Kos dere i regnværet.iallfall de som bor på ålgård.

Klemmer Hege

1 kommentar:

  1. Jeg å gledere meg!! hehe..
    Her regner det og fryser på igjen annen hver time, så her er det flott! Klink is eller slaps..så vår og sommer hadde vært tingen nå;)

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.