lørdag 8. januar 2011

En tur i gårdsrommet

 I dag gikk jeg rundt og tok bilder av gårdsrommet,
for å se hva som måtte gjøres når våren og sommeren kommer.

og det er ikke rent lite.

en benk som venter på maling og ett rullebrett som venter på varme dager

vinteren var visst for hard for noen av trærne og må nok beskjæres til våren

andre trær hang snøtung og venter på litt mer varme

min datter kom inn og sa"mamma nå trenger du ikke å ta inn skøytene,nå henger de til pynt,jeg hengte velkommen skilte over"så flinke hun er


jeg vet ikke om peonen i denne blomsterpotten har overlevd denne vinteren,men det skal bli kjekt å se.
Selv om jeg elsker snø,ser det ikke ut som om trær,blomster og fuglen er helt enig med meg at snøen kan ligge litt lengre,så vi slipper regn.

Men,men jeg koser meg i allefall en hel del og det har jeg tenkt til å gjøre lenge enda,helt til snøen virkelig må slippe tak og la våren få lov til å slippe til.

Men til da skal jeg lage en plan for hva som skal gjøres,
hvilke blomster og trær som skal kjøpes og om vi skal asfaltere eller legge stein i gårdsrommet.


Bare det å gå å tenke og planlegge er kjekt og inspirerende,det er så mye flott som kan gjøres at jeg glede meg virkelig til våren,
selv om jeg eeeeeeeeeeeeeeeelsker snø.

Ha en flott lørdagskveld.

Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.