torsdag 16. desember 2010

Malt porselen

I dag når jeg holdt på å rydde i kjelleren fant jeg noe som jeg trodde jeg hadde kastet, rett etter at jeg hadde malt de,synes ikke de var så flotte å se på,men i dag fant jeg ut at siden jeg trenger litt pynt i huset ,kunne jeg ta opp og vaske disse tingen,det er helt tomt for pyntegjenstander,det har det vært de siste 10 årene,da fant jeg ut at det var på tide å begynne å få det litt hjemme koselig igjen.


Dette  malte jeg i 2000
lyse stakker

Jeg har malt mer,men det får jeg ta en annen gang.
Jeg fant også 2 tallerkenhyller,som skal få seg et strøk maling eller 2,også får vi se om det ikke kan bli litt koselig hos oss også.


Jeg har nok en laaaaang vei å gå før jeg får det like fint som hos prinsesse elin og marit,(bare for å nevne noen av de som er med på å gi meg inspirasjon i hverdagen.)


Men det viktigste er jo at nå har jeg begynt å finne litt og tar frem det lille jeg har.alt er en begynnelse,så jeg gleder meg til å få et hjem der alle kan trives.

Så kanskje jeg skal ta frem maler kostene og begynne å male litt igjen.

Kos dere på denne sene torsdagskvelden
englen har jeg dessverre ikke lengre,den knuste under flytting av noen møbler,snufs,snufs.

Natta hilsen fra Hege

1 kommentar:

  1. Hei Hege. Takk for slike flotte ord. Husk det at ting tar tid og ting kommer litt etter litt. Det er jo det som er kjekt. Selve prosessen med å prøve å få det slik som man ønsker. Hos meg har det tatt 6 år å få det slik som nå og jeg er enda ikke ferdig. Finner stadig på nye ting som kan gjøres og som jeg ønsker å gjøre. Det hadde bare vært trist hvis jeg plutselig ikke hadde noe mer å gjøre her hjemme.

    God bedring til D:) Få han frisk så ses vi etter jul.

    Varme klemmer fra Elin:)

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.