mandag 8. november 2010

Ett heklet-strikket vognteppe

Det er alltid noe man blir ekstra glad i,og vognteppet jeg lagd til minstejente før hun ble født er et slikt teppe.
påfuglmønster,tror jeg det heter.


 (og det har ingenting med at dette er første gangen jeg har gjort denne teknikken,hihi)
Dette vognteppe er ett av tingen som ikke blir sendt til Romania.

Har en plan om å lage flere slike tepper,min eldste datter har også bestilt ett slikt teppe til dukken.

Ha en kreativ aften
Klem hege

1 kommentar:

  1. Det teppe må du ta vare på, ja.
    Tenk så gøy å gi det videre til dine barnebarn. Det er nok litt langt frem i tid - men det går fort!
    Selv har jeg brukt både klær og tepper til mine barn, som jeg hadde selv som baby. Kjempekoselig.

    Skinnposen som mine barn hadde i vogna, var det mamma som lå i etter krigen! Tiden flyr...


    Gleder meg til å treffe deg på Magneten. Si ifra hvem du er.
    Jeg har et bilde av Snødronningen inni hodet - men det er garantert IKKE slik du ser ut..... He, he.
    Klem Marit

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.