tirsdag 19. oktober 2021

På Flyttefot

Snødronningen har begynt på et nytt kapittel.
 Selv om det har vært stille på bloggen de siste årene, så har snødronningen jobbet med andre ting. 
Snødronningen har vokst ut av hobbyrommet på rundt 7 kvm. Så det var på tide å finne ut hva som skulle skje videre. Det har vært mange runder med meg selv. Skal skal ikke, tross alt så er dette en hobby. Men en hobby jeg trives med og ønsker å utvikle videre.Så når muligheten åpnet seg så tok jeg den,så derfor er jeg altså snødronningen på flyttefot . Her håper jeg å få mer plass til utfoldelse og videre utvikling.Og kanskje blir det litt mer blogging igjen også. Enten her eller på ny plattform,men det gjenstår å se. 
                                                                                                                                                                                          



Så håper jeg at du/dere følger meg på ferden videre. 
Klemmer Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.