lørdag 9. november 2013

Kjøkkenmaskin

Endelig er den her,kjøkkenmaskinen som jeg fikk i gave fra mannen på bursdagen min,måtte vente en stund siden den var utsolgt.

 
Men nå er den her,ooooooooo som jeg gleder meg til å ta den i bruk,jeg gleder meg virkelig til å få prøvd den skikkelig.

 
Jeg hadde litt vansker for å bestemme meg for hvilken type kjøkkenmaskin jeg ville ha,alle har jo kitchen aid maskinen og den er veldig lekker i designet,men jeg ville ha en maskin med litt kraftigere motor og da var valget enkelt egentlig .


Det ble en Kenwood Major titanium maskin,1500 w.

En ting er sikkert at det kommer til å bli masse baking fram over,for dette har jeg ventet lenge på,få litt hjelp med røring og eltning siden mine hender ikke er så veldig bra,har det ikke blitt så mye baking som jeg har ønsket,men nå er det ingen unnskyldning lengre
.

Så da var første steg til store forandringer som holder på å skje her i huset,både for liten og stor.

 
Så nå er det bare å finne frem oppskrifter og finner jeg ikke det jeg vil,eller liker,ja så komponerer jeg frem noe selv...

Kjenner allerede duften av ferske bakeverk,som kommer til å komme fram over.

Ha en strålende helg.

klem hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.