torsdag 31. mars 2011

Snart helg

Snart er det helg igjen,utrolig  så fort dagene går.
Jeg tror jeg skal gjøre som prinsesse elin og utvide døgnetstimer.kanskje jeg da har tid til alt jeg ønsker å gjøre, og skulle ha gjort hehe.

Duken på bilde har jeg fått av min datter på 8.hun syntes at den  passet  på det runde bordet vi har i stuen og at det var fint med litt farge av og til,hihi og ikke bare hvitt og beige farger på alt.(det er ikke alt som er det alltså,vi har jo en brun sofa og en brun hylle,hehe)
Men hun har rett ,det frisker opp med farger.

Det som er så herlig med den årstiden vi går mot er at nye farger kommer inn i fra hagen (eller fra andre kante,)Jeg må jo innrømme at hittil så har jeg ikke vært så flink til å skifte på fargene  ,selv om jeg liiiiker veldig godt å ha farger rundt meg,ikke på veggene,etter å ha vært gjennom det meste innen fargeskalean,så har jeg kommet frem til at  lyse vegger er best,husker med skrekk og gru,plomme røde vegger,grønne (ikke helt grønn)skaper,solgule vegger på gangen, jeg tror ikke jeg skal si mer.

Og en gang jeg kom hjem fra besøk på østlandet,hadde min mann(på eget insinativ)malt soverommet,noe som var veldig snilt,men fargen var ikke helt som jeg hadde forventet,en slags blårosa farge,(ble fint ,heeeeeeeeeeelt sant,hehe)og med en stor banner hengene på veggen,med velkomst teksten,VELKOMMEN HJEM HEGE.man kunne ha blitt veldig rørt,hadde jeg bare ikke vært så sjokker over fargene på innedøren,(dørene vi hadde da var helt blanke,uten noen form,for former eller dekor)

Hvitt,er ikke så galt tenker du kanskje,og det er sant,hvite dører liker jeg,men woooow,når dørene blir delt inn i 3  like firkanter på dør og MALT i forskjellige farger,ingen dører var like ,ja da ble det litt av et syn som møte meg når jeg kom hjem.

Men jeg skal også innrømme at jeg likte det på den tiden,men tror jeg hadde fått hjerteproblemer hvis det hadde skjedd i dag.hehe.

Kreativ ideer settes virkelig pris på


men ikke så ekstremt kanskje, som det var.hehe.Hytten vi skal leie vil nok få beholde sine lyse vegger og heller få farger i interiøret.hehe.

Torsdagen er snart over,og helge vasken er gjort unna,så i morgen skal jeg bare nyte fridagen og håpe på at det kommer sol,så vi kan være ute å se etter flere vår tegn.

Ha en flott torsdagskveld.

klemmer hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.