tirsdag 11. januar 2011

Litt håndarbeid

Hva passer vel best på dager som dette en litt håndarbeid,innimellom rydding.leking og leksehjelp.



Jeg har lagd noen strikkede kluter og håndkler og heklet kluter





Veldig greitt å gi som gave eller til å ha som pynt på badet.

Og så er de veldig lette å lage,og det passer godt,siden jeg ikke kan hverken strikke eller hekle og heller ikke lese mønster.hm.hm.

KLUTENE STRIKKES SLIK:
Legg opp 37 masker.
1omg strikkes rett.
2 omg(tilbake)strikkes 1 rett, 1 vrang
og slik strikker du til du har en firkant,
ferdig.

Noen av mine mål eller ønsker for dette året er å lære å strikke,hekle og ikke minst sy,

Har en gutt som er allergisk mot syntetiske ting,(har akkurrat fått vite det,har hatt mistanke lenge,men sist vi var hos legen,fikk vi svar på div tester og det var en stor lettelse,både for han og meg )
så hvis ikke klærne er 100%bomull og sydd med bomullstråd så har han store sår rundt området han har hatt dette på seg.til og med der sømmene går.

Så det skal bli et kjekt år,med mye nytt å lære,jeg gleder meg allerede.

Ha en strålende kveld.

Klemmer HEGE

1 kommentar:

  1. O kreative sjel her var mykje flott!! :) Du er jammen meg flink!
    Klem!

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.