lørdag 9. oktober 2010

Flom og Høstferie


Ja, så ble det flott vær over ålgård  idag,kjempe kjekt for ungene,ikke så veldig kjekt for mamma som ligger syke.men.men skal ikke klage,for nå drar vi på høstferie.gleder meg som en unge(så får feber være feber,og så håper jeg at stiv nakke,svimmelhet og hovne mandler,går fort over,for nå er det høstferie og kos med barna)

Så nå håper jeg på flott høstvær,så vi kan være mye ute på tur, i skog og mark og bare å kose oss.

              Så vi slipper flom og regntøy.



flommen helt opp i hagen

glad vi hevet hagen 1 meter.Hvis ikke tror jeg at vi hadde fått vann helt inn i kjelleren denne gangen.
Så hvis ingen av ungene blir syke i natt,så drar vi i morgen,etter en god frokost,så da vil jeg ønske alle en god høstferie.om du skal være hjemme eller dra bort.
Kos dere.(Siden jeg ikke vet helt hvordan jeg blogger fra mobilen,kommer bilder fra ferien,når jeg kommer hjem)


Ha en fantastisk flott Høstferie

Maaaaaange klemmer fra Hege

1 kommentar:

  1. En flott slutt på høstferien må jeg ønske deg! Håper alle er friske og at dere har kost dere!! Klem

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.