torsdag 21. oktober 2010

En FLOTT dag

For en fantastisk dag vi har hatt her på ålgård idag,tenk å få lov til å våkne opp til snø,jeg eeeeeelsker snø,
Og håper at vi er like heldig som vi var i fjor,da fikk vi maaaaasse snø,det er utrolig kjekt å være ute og få lov til å være sammen med barna,det er så utrolig mye man kan gjør og det kjekke med snøen og kulden er at etter på kan man gå inn og varme seg og kose seg med en god kopp kakao med krem og gjerne nystekte vafler til.mmmmmmmmmmm

.Da er livet bare herlig.











 Og med disse bildene fra i dag,ønsker jeg dere en snørik vinter.

            Kos DERE -Det gjør iallfall jeg.
                                   Klem Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.