fredag 29. oktober 2010

GEVINST FRA FLITTIGE FRUER

Tenk at jeg vant giveawayen til flittige fruer.Det hadde jeg ikke trodd,det var så mange flotte innlegg og mange som deltok,Så da jeg leste  at snødronningen hadde vunnet,(hun var heldig som vant tenkte jeg)gikk det en liten stund før det gikk opp for meg.

"Hei,det er jo jeg som er snødronningen,"hihi

Det var ei utrolig hyggelig dame jeg møtte,da jeg skulle hente gaven,jeg fikk lov til å komme inn å se i galleriet hvor flittige fruer holder til,du verden her var det mye flott å se.

For noen kreative damer,så jeg håper at jeg kan komme på besøk en annen gang også,er var det mye inspirasjon å hente.

Og bloggen til flittige fruer er verdt en titt.mye flott å se her.

Her finner du.flittige fruer

Takk for den flotte gaven.og tilslutt vil jeg ønske Dere lykke til med  juleutstillingen.

Gleder meg til å se hva Dere lager.

klem Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.